Afspraken afzeggen

Het kan gebeuren dat je verhinderd bent voor een afspraak. Wij vernemen dat graag tijdig (minimaal 2 werkdagen voor het plaatsvinden van de afspraak) van je. Je kunt hiervoor

  • contact opnemen met het secretariaat,
    • ons secretariaat is op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 13.00 uur via 045 – 707 8000
    • mocht je onverhoopt de voicemail krijgen, spreek dan duidelijk je naam, geboortedatum, behandelaar en dag + tijd van de afspraak in. Als je niets inspreekt, weten wij niet dat je gebeld hebt.
  • een mail sturen naar info@riaggzparkstad.nl,
    • vermeld hierbij eveneens je naam, geboortedatum, behandelaar en dag + tijd van afspraak.
  • een Whatsapp of SMS sturen naar het 06-nummer van je behandelaar.

 

Bij het niet tijdig afzeggen van afspraken of bij afwezigheid zonder bericht, zal RiaggZ Parkstad vanaf 01-09-2020 een wegblijftarief bij je in rekening brengen. Voor een gesprek op locatie betreft dit 45 euro. Deze kosten kun je niet verhalen op jouw zorgverzekeraar.

_______________________________________________________________________________________________________________________

RiaggZ Parkstad – Kerkraderweg 89 – 6416 CG Heerlen – 045-707 8000 – info@riaggzparkstad.nl